יום ראשון, 30 באוקטובר 2011

The trend is your friend


דוגמא אני סוחר בכיוון המגמה (לפחות משתדל). אני לא ינסה לתפוס תיקון כי זה הימור נטו.
דבר חשוב נוסף שצריך לדעת שלפעמים השוק ממשיך לעלות בלי תיקון. מיותר לנסות לתפוס תיקונים.

מה יכול לקרות למי שמנסה לתפוס תיקונים טכנים?
* הפסד ודאי של הרבה מאוד כסף.
* השוק יכול לברוח ולהשאיר אותך בחוץ! (חשוב לא לרדוף אחרי השוק)

אני עובד עם כיוון המגמה וכל זה לא מעניין אותי.

ג'יסי ליוורמור מתוך הספר "זכרונותיו של סוחר מניות בוול סטריט "
אומר: "התעלמות מהמגמה הכללית והניסיונות לקפוץ פנימה והחוצה גרמו לי נזק קשה. אי אפשר לתפוס את כל התנודות"

המשפט הזה לוקח מהסוחרים הרבה מאוד כסף כל פעם מחדש. חשבונות של מליונים נמחקים בגלל משפט כל כך פשוט. כל זה בגלל החולשות האנושיות.

אחד המשפטים ששומעים בכל קורס - 
"The trend is your friend"

משפט פשוט שיכול לעשות הרבה אנשים עשירים אבל השאלה הנכונה היא....
האם אתה יודע מה הטרנד?
OK יש טרנד עולה אני נכנס עם המגמה! למה אני מפסיד?!

כי כל הקורסים מרווחים הרבה כסף ומספרים לכולם שאם תדע מה הטרנד תרוויח. פשוט לך עם המגמה.

"The trend is your friend" כמה אפשר להטעות אותנו.

אני הולך לספר לכם בדיוק מה באמת עומד מאחורי המשפט. זאת לא סתם סיסמא שקשה לביצוע.
בשתי שורות.... מדוייק בלי חרטות! בחינם! לחברים בלבד!

אני מספר סודות רק לחברים.

עדיין אני אומר לכם שהבנה של הטיפ תיהיה שווה כסף. תיצר לכם רווחים עם עבודה והתמדה והתחיבות שלכם להצלחה בשוק! (מניות, מט"ח, אופציות וכ'..)

כן זה שיווקי? אבל בחינם!
אני לא מציע שום שירות בתשלום הכל חינם! (ועדיין שווה הרבה)
מה אני רוצה? חברים איכותיים שמעוניניים להצליח בשוק ההון!

למה אני עושה את כל זה בחינם?
סתם כי בא לי. אולי לעתיד, נמאס לי לראות קורסים שמבטיחים הצלחות ורווחים ובפועל עוד חשבונות נמחקים. לכן אני אומר רק את האמת עפ"י דעתי ויהיו כאלה שלא יוהבו זאת.
כמובן שמי שמתפרנס ממכם מוכר לכם איתותים שירותים וקורסים לא יאוהבו זאת!

לכן אני מודיעה בקול ש"עד להודעה חדשה הכל בחינם"
 



האמור לעיל אינו מהווה חלופה לייעוץ אישי המותאם לצרכיו של המשקיע, על ידי יועץ מוסמך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה