יום חמישי, 13 באוקטובר 2011

מעו"ף ושימוש בפיבונאצ'י

אני קם בבוקר באייזי לא ממהר לשום מקום. שותה קפה ומביט על הגרפים קורה כתבות ונותן לשוק להראות לי מה התוכניות שלו להיום. לפעמים השוק מראה לי שלא כדי לי להכנס בגלל חוסר החלטיות או סיכון מיותר.
ביום כזה אני פשוט עוקב אחרי השוק ורואה מה הוא עושה. לפעמים אני מחליט לקחת סיכון למורות הכל אבל אני משתדל לתכנן מראש את המהלך ולדבוק בו.
אם אני לחוץ כועס או לא שקט אני משתדל לא לסחור ולקחת מנוחה.
את כל זה אני לא מספר סתם, סוחר יומי צריך להיות חד והחלטי. אחרת הוא לא שורד הרבה. לנסות כל יום לדפוק את השוק זה לא בא בחשבון.

לעיניין:




אחרי הכל אני מסמן קוי פיבוט על הגרף. מסמן שיאיים תחתיות מזהה פריצות של שיאיים ותחתיות. עוקב אחרי השוק. הכי חשוב מזהה קוים משמעותים לשוק (קוים חזקים).
קוים חזקים הם לדעתי אחת הדרכים הכי קלות להצליח בשוק. כולם מסמנים קוי תמיכה התנגדות כל סוגי המנתחים. יש להם מספרים לכניסה ליציאה למכירה... וכ'...(אלה לא קוים חזקים)
באמת אין דרך קלה לדעת איפה לשים קוים חזקים זה רק הניסיון מלמד. אבל תמיד זה טוב לחפש את הקוים החזקים.(הסבר על קוים חזקים בפוסט אחר!!)
בטריד דוגמא(גרף) שפרסמתי יש תמיכה של פיבונאצ'י 32.8% יש קושי לחצות את P. כל המתנדים נותנים איתות שלילי. אז יש עיסקה עם סטופ נמוך כאשר חוזרים מעל לP.
כרגע ברגעים אלה נגענו בפיבונאצ'י 62.8% ונעצרנו עליו בדיוק.(ראה גרף)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה