יום חמישי, 13 באוקטובר 2011

טיפ לשימוש במדד המעו"ף

מדד המעו"ף משקף את השוק הישראלי. אם האוירה חיובית בשוק, המדד המעוף עולה. כמובן הפוך ויש למדד עוד כמה מצבי רוח.

היום אני מכרתי את כל המניות שהחזקתי. מדוע?

אני לא ממש עוקב אחרי כל מניה שלי. אני בוחר מנייות עם הפוטנציאל טוב ביותר. אם המדד חיובי המניות שלי עולות יפה. אני מרוצה...

עם המעו"ף יורד המניות שלי נפגעות, כל מניה לפי הרגישות שלה למדד.

דוגמא: הדסית ביו

הדסית ביו במעקב אצלי תקופה. אני מחכה לפריצה את הפריצה פיספסתי. (הקו סומן עוד לפני הפריצה).


נוצרה תבנית היפוך בדיוק על תיקון טכני 50% פיבונאצ'י.
SL מומלץ 157 אג' BUY מי 190 אג' ומעלה
.(עד 2% למעלה)
יעד ראשון מעל 200 אג'. יעד שני 229 אג'


הטיפ המקורי - כמובן שיש להפעיל שיקול דעת ולדעת שיש סיכוי להפסיד הרבה מאוד כסף.

מקווה שלא צברתם הפסדים גדולים. המניה צריכה לעלות והיא גם תפתיעה. (הכל תלוי במדד המעו"ף)


למה בכל זאת יש להפעיל שיקול דעת שמתבסס על המעו"ף?

כולם בטח שמעתם את המשפט -
שהשוק עולה כולם מרוויחים מהעליות, שהשוק יורד זאת החוכמה להרוויח וגם שהשוק מדשדש.


אם אתם סכימים עם הנחת יסוד זאת!?

בדיוק עוד רגע תבינו איך חתחתי הפסדים באחוז במקום ב3% ומטה. ואיך לקחתי רווחים קרוב מאוד לשיא לפני המשברון התוך יומי הזה.

המעו"ף

המעו"ף ביצעה היפוך מגמה הכוונה של השוק היתה לחזור לעליות. המדדים בוול סטריט עלו יפה לנו נשאר רק לגזור את הקופון הכל היה לטובתנו.

אפילו קראתי מחקר בדמרקר שהשוק הישראלי מושפע הכי הרבה מהשוק בארה"ב. בפועל השוק שלנו פועל ע"י פחד של סוחרים של מה שעתיד להיות בארה"ב.

השוק יורד אני מצרף לכם גרף יומי 5דקות של מעו"ף

אני יספר לכם סוד..

עקבתי אחרי הגרף של המעו"ף אונליין בפלאפון, אפילו לא הייתי בבית. השוק פתח יפה הייתי שמח. אני רואה שהשוק מאבד גובה בקפיצות מוזר!!

השוק גם פותח בקושי. הכל צריך לתת את העליה אבל השוק מסרב לעלות. קבעתי לי נקודה במעו"ף שאם השוק יורד מתחת אני בחוץ.

השוק ביצעה סיבוב שמחתי, אבל השוק ירד שוב ובחוזקה. מיד טלפון לברוקר תמכור לי הכל בשער הביקוש מכירה מידית.

כמובן שאחר כך אמרו לי כמה סוחרים שיש לי מזל שיצאתי.(בשעה 18.00 כמובן)

טוב אולי היה לי מזל. לסיכום הרווחתי 2% נטו.

אתם שואלים מה היה לי בתיק מניות שלי?

את זה אני שולח לחברים הרשומים כולל למה.

בהצלחה אני מקווה שעזרתי למי שבאמת רוצה להצליח בשוק. (אני לא מוכר טיפים, אני מעביר ידע)



האמור לעיל אינו מהווה חלופה לייעוץ אישי המותאם לצרכיו של המשקיע, על ידי יועץ מוסמך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה