יום ראשון, 30 באוקטובר 2011

קלשון במעו"ף

עדכון  30/10/11

הקלשון במעו"ף רגע לפני הירידות!!

קלשון אנדרוז תכלת עובד יפה.
השוק נעצר על התחום העליון. עפ"י הקלשון צריך להיות תיקון לפני המשך עליות. בפועל אמרתי בעבר שיש הרבה שיטות מסחר וגם עם הקלשון יש שיטות עבודה וכללים, שכל סוחר קובע לפי הסגנון שלו.

דוגמא אני סוחר בכיוון המגמה (לפחות משתדל). לכן קלשון תכלת עולה אני לא ינסה לתפוס את התיקון כי זה הימור נטו. אפילו שהקלשון מראה שזה מה שיקרה...
ויכול מאוד שזה יקרה! אני עובד עם כיוון המגמה לכן זה לא מעניין אותי.

דבר חשוב נוסף שצריך לדעת שלפעמים השוק ממשיך למעלה בלי תיקון. מיותר לנסות לתפוס תיקונים.

ג'יסי ליוורמור מתוך הספר "זכרונותיו של סוחר מניות בוול סטריט"
אומר: "התעלמות מהמגמה הכללית והניסיונות לקפוץ פנימה והחוצה גרמו לי נזק קשה. אי אפשר לתפוס את כל התנודות"


הקורסים מרווחים הרבה כסף ומספרים לכולם שאם תדע מה הטרנד תרוויח. פשוט לך עם המגמה.
"The trend is your friend" חשבתי על זה כמה אפשר להטעות אותנו.


אני הולך לספר לכם בדיוק מה באמת עומד מאחורי המשפט "The trend is your friend"
 

לקנות אני גם לא קונה למורות המגמה. כי הקלשון מראה לי תיקון (מסומן בעיגול).

מה אני עושה? ממתין עמדה מעולה לסוחר.

יש לי מגמה עולה.
יש לי גבולות.
יש לי טריגירים.

אני מחכה דרוך לזמן המתאים:)



האמור לעיל אינו מהווה חלופה לייעוץ אישי המותאם לצרכיו של המשקיע, על ידי יועץ מוסמך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה