יום חמישי, 13 באוקטובר 2011

איתות תוך יומי במעוף (חברים מקבלים במייל)

האיתות הזה לא נשלח מעולם. (זה רק הסבר) אני לא סחרתי ביום הזה (11/11/2010)
כמובן שהניתוח הזה בדיעבד. במייל אתם מקבלים איתותים אונליין.


בעקבות מספר שאלות שקיבלתי בנושא איתותים.
אני בטוח שלכולם יש שאלות טכניות וענייניות בנושא.

הסבר כללי:

אני שולח לכם איתותים ורעיונות מסחר בכל נירות הערך.
האיתות מתבסס בעיקר על ניתוח טכני.
לפעמים זאת בקשה של גולש, ששולח לי בקשה במייל.
לפעמיים זה מנייה שאני בוחר או צמד מטבעות או במעוף.

הסבר לגבי האיתותים במסחר תוך יומי במעוף.

המעוף תנודתי ובדרך כלל סוחרים קונים אופציות ומבצעים אסטרטגיות.
יש תחום מסחר שהשוק חיי שם בלחץ. אני שולח לכם את התחום.
כאשר השוק יוצא מהתחום ולא מדשדש אז זאת פריצה ויש אפשרות לעשות כסף.

יש שתי דרכים לעשות כסף או לפי השער או לפי המחיר.
דוגמא: קניתי C1270 שהשוק עלה נכנסתי בשער 1262. הרווחתי 100 ש"ח אני יוצא.
לא משנה לי השער.
קניתי C1270 שהשוק עלה נכנסתי בשער 1262. כאשר השער יהיה 1265 אני בחוץ.

שתי הדרכים נכונות אבל צריך לבחור דרך אחת.

למה בעצם תמיד תקבלו ניתוח עם יעד 3 נקודות לפחות. כי עד שנכנסים זה לא תמיד בזמן. האופציות נשחקות ומושפעות לא רק מהשער המעו"ף. לכן 2 נקודות לא יצרו לכם רווח.

הזהרה לא לרדוף אחרי השוק ברח תיהיה לכם הזדמנות אחרת.
מומלץ לקבוע יעד רווח ראלי יומי. דוגמא לאופציה או חוזה אחד יעד רווח נורמלי זה בין 200 ל300 ש"ח

אפשרות להיכנס לעסקה דוגמא: עם 10 אופציות או אולי שתי חוזים(200 ש"ח לנקודה) ולהרוויח בין 2 ל3 נקודות תלוי בתיזמון שלך.

קימת אפשרות להשאיר חצי מהפוזיציה לרוץ. וליצור אולי עוד רווחים.(מומלץ ליותר מנוסים).

כאשר השוק לא מדשדש יש מגמה או עולה או יורדת. אז אם יוצאים מהתחום שאני שולח לכם יש אפשרות להרוויח בין 5 ל 13 נקודות.(בשוק משוגע קשה להשיג תוצאות כאלה).

דוגמא: שבוע שעבר תפסתי 13 נקודות זה היה די מזל. חבר שלי אמר לי תישאר השוק יגיע לאחוז + ומיד מכרתי כמובן השוק תיקן. (זה היה מזל, השוק יכל להמשיך למעלה).

לפעמיים צריך להסתפק ברווח קל ובטוח מאשר לנסות לתפוס יותר נקודות. (חוק החזירות)


האמור לעיל אינו מהווה חלופה לייעוץ אישי המותאם לצרכיו של המשקיע, על ידי יועץ מוסמך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה