יום שישי, 28 באוקטובר 2011

יומנו של סוחר מעו"ף

תאריך 28/10/11


רציתי לשתף אותכם בהרהורי לבי.
ראשית כדאי לכל אחד לרשום לו יומן של סוחר. (סטייל יומני היקר)

מכמה סיבות:
1. לראות את מה שאתה חשבת.
2. לא להגיד סתם אני ידעתי - שיהיה רשום שחור על גבי לבן!!
3. ללמידה עצמית להכיר יותר את עצמך.
4. לשיפור והסקת מסקנות.
5. לקביעת כללים מה לא עשית בסדר!
6. לתת לסוחר אחר להעיין או מורה שאתה סומך עליו שייתן לך עצות לשיפור.
7. אני מאמין שיש עוד סיבות...........


עכשיו לעניין

הרבה סיפרו לי שהם לקחו את המהלך במעוף החודש (27/10/2011). הכוונה לסוף החודש עד שלושה ימים לפני הפקיעה.


חייבים להבין אף אחד לא יכל לדעת ולצפות מהלך כזה.  צרפתי תמונה שמראה 118 חודשי פקיעה משנת 2001 הממוצע הפרשים מיום רביעי ליום חמישי עומד על 7.6 נקודות.


 גם אני ניסיתי לעשות כסף קל מיום שלישי לחמישי או שני לרבעי. ניסיתי אסטרטגיות ניסיתי הימורים ניסיתי כמעט כל דבר. אבל תמיד בסוף נשאר הפסד. כשאין כסף והצלחות יש רק מסקנה אחת שמשהו לא בסדר. בנוסף בגלל שאף אחד לא יכול לדעת מה יהיה מחר בשווקים הגדולים. (להבדיל מבעלי העניין בארץ וראשי הכלכלה שמכתיבים מדי פעם את המגמה).


הסוחר הקטן שסוחר בשבוע האחרון של הפקיעה הוא מהמר נטו. בשבוע האחרון הקלפים מסודרים לטובת המוסדיים. והאנשים הם מהמרים.


אם התנועה היתה בדרך כלל בסביבות 30 נקודות ההימורים כנראה היו משתלמים. אבל השוק לא מחלק כסף והכסף החכם צריך לקחת כסף מהכסף הטיפש. לכן התנועה משתנה כל חודש! אפשר לראות שלא רק הכיוון קובע וגם כמה נקודות קובעים עם תצא ברווח.


בקבוצה בפיסבוק חבר אמר ש 60 ש"ח נהיו לו 1400 ש"ח אם זה היה עובד כל חודש הוא היה מליונר! דבר שני לא רק הוא היה. עוד הרבה.


אתם מכירים אסטרטגית קנית שוקת. אני מוכן לקנות כל חודש בשבוע האחרון לפני הפקיעה ביום שני או שלישי ואפילו ברביעי אופציות בין 50 ל150 ש"ח ולהכפיל אותם פי 3 לפחות (50ש"ח הופכים ל150ש"ח אני לא מדבר על 1400 ש"ח) הייתי ברווח תמיד! רק שבמציאות זה לא עובד אין תמיד ובדרך כלל זה לא לכן שכל ישר מבין שזה הימור נטו.

וסוחרים מקצועניים ממלצים לא לסחור בשבוע האחרון לפני פקיעה!! אם הם אומרים זאת אז מי אני שיגיד אחרת במיוחד שהניסיון מוכיח לי גם בכאב שאסור לעשות הימורים אסור לסחור בשבוע האחרון!! 



לסיכום:
בדיקה סטטיסטית, בדיקה על כסף אמיתי לא הכניסה רווחיים.


אני אישית פיספסתי הרבה עסקאות בחודש או החודשיים האחרונים. הייתה לי תוכנית מסודרת אבל השוק אמר את דבריו ופתח בגאפ. אני נשארתי בחוץ וידעתי שיהיו עליות רק לא ידעתי כמה. ואני חי עם זה טוב. כמובן שאם הייתי עושה את זה הייתי עשיר יותר בכמה אלפים. אבל הייתי מחזיר זאת מייד לשוק בטווח זמן קצר כי זאת לא שיטה נכונה לסחור.

ובסוף הייתי נשאר עם ארנק ריק 






האמור לעיל אינו מהווה חלופה לייעוץ אישי המותאם לצרכיו של המשקיע, על ידי יועץ מוסמך.


האמור לעיל אינו מהווה חלופה לייעוץ אישי המותאם לצרכיו של המשקיע, על ידי יועץ מוסמך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה