יום חמישי, 13 באוקטובר 2011

המעוף מעל 1000 חגיגה או חגיגה מוקדמת!


מתוך "ביזפורטל"

מנהלי ההשקעות מתייחסים: "עד סוף השנה אני רואה את המעו"ף ב-1,100-1,200"


הצד הפסיכולגי של ה-1000

האמת יכול להיות אבל זה לא אומר שהעליה היא רציפה.

מה בדרך כלל קורה, כרגע כל המשקעים המופסדים אומרים עכשיו אני יעשה כסף זה בדיוק הזמן שצפיתי לו ועוד סיבות למה זה הזמן להיכנס.


בפועל הרבה מאוד יכנסו, השוק לא מקשיב לאף אחד גם לא לי. השוק יעשה כרצונו ועוד כסף של חזירים קטנים ופחדנים יכנס לשוק אז למה לא לרכוש השכלה למה לא להיות מקצוען.


עכשיו לפי דעתי הכסף החכם הולך לממש. הכסף החכם לא לוקח סיכון הוא בודק הוא רוצה להיות בטוח שמר שוק בטוח בכיוון. הכסף החכם לא מעוניין לספוג ולשלם על טעויות. אנשי הכסף החכם הם בעלי ניסיון, בעלי השכלה וידע, איך להוציא את הכסף בזמן ולהיכנס בזמן.


אבל אתה רודף טיפים לא מחפש להיות מקצוען. רוצה כסף קל, אני בטוח שאתה קורה כי אתה מאמין שאולי יש כאן רמז לדרך לעשות עוד כסף. באמת שאני מתכוון לתת לך בבלוג טיפים אבל טיפים שיעזרו לך להיות מקצוען ולא תלוי באף אחד.


כל מי שיגיד לך שקשה לעשות כסף, שזה לא בשבילך. תדע שהוא מסכן והוא איבד את הדרך.

אתה בדרך כי כרגע קורא על המעוף מעל ה-1000.


האמור לעיל אינו מהווה חלופה לייעוץ אישי המותאם לצרכיו של המשקיע, על ידי יועץ מוסמך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה